Aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelly Douglas - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelly Douglas - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 Augustus 2016 | Australië, Sydney

Ja, ik had niets moeten zeggen. Ik was op de vlucht van Hong Kong naar Sydney zo misselijk dat ik niet meer dan een paar hapjes fruit heb kunnen eten, er was geen douane meer maar een of ander computersysteem, en het vervoer naar mijn hostel was ook alles behalve soepel. Maar ik mag niet klagen, ik lig gewoon in mijn bed, middenin Sydney. Leuke kamer, vijf aardige kamergenoten. Heel benieuwd hoe het morgen zal gaan, op dit moment voel ik me nog wel compleet uit mijn comfort zone.. Ach, het gigantische slaapgebrek en de stress van vliegen zullen ook niet helpen.
Nu in iedergeval maar gewoon proberen te slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 8008

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 27 Maart 2016

Backpacken!

Landen bezocht: