Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Kelly Douglas - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Kelly Douglas - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Kelly Douglas

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 Augustus 2016 | Hong Kong, Hong Kong

Het eerste gedeelte van de reis naar Australië zit er alweer op: ik ben in Hong Kong! Het is maar een korte tussenstop, tweeënhalf uur, maar ik ben zo snel door de checks gegaan dat ik twee uur te vroeg bij de gate zit. De perfecte gelegenheid om deze site een beetje te leren kennen!
Eerlijkgezegd bevalt het me niet zo, maar ik heb ook tijd om naar een alternatief te zoeken.. Zo dan maar!

Tot nu toe gaat alles soepel. Ik moet de helft nog dus ik zal niet te vroeg juichen, maar toch. Gewoon voor de deur in de bus gestapt, de trein in en nog even rustig laatste inkopen gedaan op schiphol.
Mijn contact bij de reisorganisatie heeft zelfs doorgegeven dat ik vegetariër ben! Dat in translatie vegan geworden waardoor ik mijn lekkere bolletje en bakje yoghurt moet missen (en daarvoor in de plaats roggebrood krijg...), maar ik krijg mijn eten wel ruim een half uur voor de rest van de passagiers, persoonlijke afgeleverd.
Helaas wordt het "Oh God, waar ben ik aan begonnen" idee wel met de minuut sterker. Hopelijk is dat al wat minder wanneer ik over twaalf uur door Sydney rijdt, dat voelt meestal wel goed. Anders gelijk maar een dagje naar een wildlife park plannen, daar kan ik me onmogelijk slecht voelen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 8021

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 27 Maart 2016

Backpacken!

Landen bezocht: